woensdag 2 mei 2012

Bestelling BPS ontvangen

Op 20 april bestelde ik voor het eerst bij Bornprettystore.

En 10 dagen later kreeg ik mijn pakketje binnen! Heel snel dus, wetende dat je bij deze shop geen verzendkosten betaald!


Al het breekbare werd zeer goed verpakt!

Alles uitgepakt

De acrylpoeders

Duidelijker uit de verpakking


Acryl vloeistof

Acryl vloeistof potjes



Een close-up van de 1e mold


Een close-up van de 2e mold.


Een close-up van de 3e mold.

De acryl penselen

Setje 1 van de gedroogde bloemetjes

Setje 2 van de gedroogde bloemetjes

Ik kreeg mooie kleurencombinaties! Van elke kleur had ik zowel een grote als kleinere bloem!

Behalve hier bij de onderste 2 potjes kreeg ik een grote blauwe bloem en een kleine groene bloem. Ik hoop van ze binnekort te verwerken in een van de volgende mani's!

Setje 1 van de balletjes

Setje 2 van de balletjes

En hier de 2 setjes zonder verpakking! Mooie kleurtjes!

Ik bestelde ook een set van 10 stencils! 

Hier zie je ze allemaal bij elkaar. 10 verschillende. 

Ik bestelde ook een setje van 2 paletjes. Hier zie je de oranje. De doorschijnde zit er juist achter.
Handige potjes voor het mengen van acrylpoeder, nagellak of verf. 

Ik zag dit lakje en was meteen verkocht!

Deze nagellak veranderd van kleur naarmate het kouder of warmer is!


Hier zie je de 2 kleuren in het potje. Ben benieuwd of het ook echt werkt! 

Dit wiel kreeg ik er extra bij! Ik had het niet besteld, dus een cadeau is altijd leuk!

Net als deze nagel lijm. Die stond ook niet bij mijn bestelling! Dus nog een extra erbij :-)


Dit was mijn eerste bestelling bij BornPrettyStore en het zal zeker mijn laatste niet zijn! Ze hebben zoveel leuke nail art spulletjes!

Binnenkort zal ik een artikel plaatsen over het werken met de 3d molds en het acrylpoeder.



*Sorry voor de foto's die gedraaid zijn... Blogger damn you!!! :s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten